FEATURED IN
BLOG
THE SERVICE WE OFFER WHICH ACHIEVES THIS
TELLING STORIES WITH IMAGES
Use this space to go into greater detail about your main product/service, eg. wedding photography. You could state how long you’ve been running this part of the business for, how many clients you’ve helped, why you’re the expert, your unique twist, etc. Use the ticks below to highlight key areas you cover / unique selling points.
FEATURED IN
ANOTHER SERVICE WE OFFER
Use this space to go into greater detail about your second product/service, eg. family photography. You could state how long you’ve been doing this for, how many clients you’ve helped, why you’re the expert, your unique twist, etc. Use the ticks below to highlight key areas you cover / unique selling points.
LOOK MOM.
WE MADE IT.
Euer Hochzeitsvideograf
Simon McKenzie
Ich fragte mich oft:” Findet man diese Gänsehautmomente auch in der Realität?” Und meine Antwort lautet:”Auf jeden Fall!” Das durfte ich selbst erleben, als ich vor einigen Jahren die Hochzeit von einem Freund gefilmt habe.
Der Tag war vollgepackt von Emotionen. Die feuchten Augen der Gäste während der Trauung, das herzergreifende Eheversprechen und die lustigen Interaktionen der Trauzeugen haben genau diese Gänsehaut Gefühle ausgelöst.
Terri
One paragraph to talk about your first key team member: their main role, their key skills, their experience, how long they’ve been with you. Consider including a fun fact about what they like to do outside work.
DIMITRI
One paragraph to talk about your second key team member: their main role, their key skills, their experience, how long they’ve been with you. Consider including a fun fact about what they like to do outside work.
FEATURED IN
01.
WHERE IT ALL STARTED
THE ORIGIN STORY
People love to hear personal stories, so use this space to tell them how your business started out – how long ago, where you were, when you had your business epiphany, and what it was like when you started.
02.
THE MOMENT THAT CHANGED EVERYTHING
THE PLOT TWIST
Think of a particular moment or event that changed the course of your business, ie. when you knew you were on to something special, when you launched your first product or service, when you made your first £xxx.
03.
FAST FORWARD TO THE PRESENT DAY
A THRIVING AGENCY
Describe your journey and where it has brought you to now. Include any surprises, celebrations, statistics, etc. to build a picture of a trusted, successful business built on passion and hard work.
Talk about any future dreams or plans. Thank your customers.
LOOK MOM.
WE MADE IT.
Euer Hochzeitsfilm mit echten und emotionalen Höhepunkten
Da ich schon viele Hochzeiten begleitet habe, weiß ich, welche Momente von besonderer Bedeutung sind. Anstatt Szenen einfach nur zu stellen, suche ich an eurem Hochzeitstag vor allem nach echten und emotionalen Augenblicken.
Das können die Freudentränen eurer Eltern sein oder die spontanen Reaktionen eurer Trauzeugen, die ihr zu dem Zeitpunkt vielleicht gar nicht mitbekommt. Mit mir an eurer Seite gehen diese Momente nicht verloren.
Euer Premium-Hochzeitsfilm mit einer spannenden Erzählweise
In meinen Filmen sollen die Höhepunkte eures Hochzeitstags nicht einfach nur chronologisch wiedergegeben werden, sondern mit ihrer Erzählweise bis zur letzten Minute fesseln.
Mit einer Kombination aus kreativen Blickwinkeln und dynamischer Musik löst euer Film eine Achterbahnfahrt der Gefühle aus, die euch zu Tränen rührt und zum Lachen bringen wird.
Euer Disney Erlebnis ohne große Crew – unauffällig und diskret
Ich möchte als Videograf an eurem Hochzeitstag so unauffällig wie möglich bleiben und nur die nötigsten Geschehnisse anleiten. Trotzdem bin ich präsent und sorge für eine angenehme Atmosphäre, sodass ihr euch vor der Kamera wohlfühlt.
Ich lache, weine, tanze, esse und trinke zusammen mit eurer Familie und euren Freunden. Dabei gehe ich diskret vor. Ich beschränke mich auf wenig Equipment, sodass eure Gäste nicht bemerken, wie ich ihre echten Emotionen in bester Qualität einfange.
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THE WEEKLY DROP
Build your list! Insert a sentence here to get people to sign up to your emails. Be creative with your language (don’t just say „sign up to my list“) and say what they will receive. Make them want to hear from you!